domingo, 8 de mayo de 2016

CAS 1 - FASE 2 - DISSENY D'ACTIVITATS PER A TREBALLAR AMB L'ALUMNE


Els objectius que em  vaig proposar en aquesta fase són:

  • Millorar l'expressió escrita de l'alumne.
  • Treballar l'atenció a partir de diferents activitats.
  • Potenciar l'autonomia de l'alumne.
Per poder acosenguir-ho, he preparat un dossier d'activitats que vaig compartir a l'entrada ELABORACIÓ DE MATERIAL.
Durant les darrers setmanes ho hem treballat dins l'aula a l'hora de PT i també ho treballarà a casa de forma individual.
Sembla motivat a fer les activitats, ja que es presenten de forma dinàmica i sobre temes que li agraden (per exemple relacionades amb el futbol). En la part d'escriure li costa més, és molt impulsiu i no pensa abans allò que vol posar i per aquest motiu els escrits estan desordenats i no són gaire coherents. 
Per aquest motiu vaig remarcant la importància de fer una pluja d'idees i d'organitzar allò que vol transmetre abans de començar.
Li vaig aportant dinàmiques que pot utlitzar dins l'aula, com el fet de fer esquemes o mapes conceptuals. 
Seguirem treballant amb aquest dossier fins a final de curs i realitzaré una avaluació de l'alumne i una autoavaluació de l'activitat.




Vull compartir amb vosaltres una mica de teoria relacionada amb el TDAH. 
Fa temps vaig llegir aquest dossier, molt interessant, sobre orientacions i estratègies dirigides al professorat per treballar amb alumnes aquest transtorn. Ho podeu consultar clicant aquí. Disfruteu de la lectura!

No hay comentarios:

Publicar un comentario